Tuesday 6 April 2010

Aku Ingin Bebas

"aku ingin bebas, terbang ke langit biru, gapai bintang-bintang yang berdipan," aku ingin bebas merdeka, asalkan aku bahagia, dan juga aku terlibat dengan 378 mahupun aku hanya786, Alhamdulillah, aku mahu bebas dari menjadi seorang hamba kepada manusia. aku ingin bebas dan tidak mahu menjadi hamba sesiapa, mahupun menjdai hamba kepada si durjana pemerintah dunia. aku ingin kebebasan untuk berbuat apa-apa, kerna aku percaya aku tidak melakukan apa-apa kesalahan malah aku hanya ingin hidup aman berikutan aku tidak memberi ancaman kepda saudara ku yang lain. PEACE, satu keadaan damai yang tidak dapat di gambarkan, kerana ramai manusia mencari syurga dunia selamanya, bukan mencari syurga dunia ya. dan disinii aku ingin menegaskan , aku ingin bebas berbuat apa sahaja, tiada salah nya sekiran nya aku tahu niat sebenar, menyedarkan umat manusia supaya berada di atas satu landasan nya kerana bagi aku 1Malaysia hanya propaganda media untuk memajukan pentadbirannya, bukan menegakka kebenaran. aku ingin bebas tulis apa sahaja biarpun, puisi romantika, karangan budak tadika, ataupun irama musika. aku dan mereka, berjuang di atas landasan nya, jadi tidak salah untuk kami bebas merdeka melakukan apa sahaja, ini semua terjadi kerana takdir ilahi, pasti!

"let' get togther and feel alright!!!"
one air,  one love, one aim, one believed, one destiny!
=)

3 comments:

IzzIbnIbr said...

ingatlah...kita hanyalah hamba Allah..

yang membezakan cuma iman dan taqwa

Muhammad Amirul Baharti said...

huhuhu. btol2

merenous madness said...

mmg btol yg mmbezakan hnyalah iman dan taqwa...
selain dari itu€??